Alabobik (žena, 55 a více let), 11.2.2018
Hodinky jsem pořídila manželovi na vánoce a sobě také, aby v tom nebyl sám. Zjistila jsem však, že je potřeba k nim mít i chytrý telefon, jinak nejde v hodinkách nastavit čas, také jsou pak na mobilu přístupné i ostatní funkce, jako např. statistiky, pitný režim, ušlá vzdálenost, tep apod. Myslela jsem si, že manželův chytrý mobil a doporučená aplikace zvládne sledovat dvoje hodinky, ale bohužel.
Celkově jsme s hodinkami spokojeni, sledujeme počet kroků za den, snažíme se více chodit i pít. Přestože jsem byla tedy "nucena" pořídit si také chytrý mobil, mám někdy potíže se synchronizací dat, která někdy nefunguje vůbec, někdy až po několika pokusech. Manželovy hodinky synchronizují data správně a vždy. Měla by se také zobrazovat kvalita spánku, tam ale většinou žádná data nejsou, i když máme hodinky při spánku na ruce.
Účel byl ale splněn, snažíme se víc hýbat a žít zdravěji.
Reakce obchodu: Dobrý den,
máte pravdu, k prvotnímu nastavení času je potřeba připojení náramku k chytrému telefonu. Pak také můžete využít ostatní funkce. Telefon opravdu podle mých informací zvládne sledovat pouze jedny hodinky. Synchronizace s telefonem vždy vyžaduje připojení k internetu, pokud se Vám spojení nedaří, tak zkuste ukončit aplikaci, vypněte Bluethoot i telefon. Připojte na krátkou dobu náramek k nabíječce, dokud se nezobrazí symbol nabíjení a po té zkuste aplikaci spustit znova. Pokud by se Vám to nedařilo, určitě mi zavolejte na naší bezplatnou linku 800 365 365 a zkusíme to zvládnout společnými silami, popřípadě se domluvíme na zaslání náramku k nám na reklamaci. Jsem zároveň moc ráda, že pro Vás fitness náramky byly impulsem ke změně životního stylu a přeji, at jsou Vašimi věrnými společníky na všech cestách.
Petra Obrusníková.
Byl komentář užitečný? ANO (18) | NE (1)
Hanka (žena, 25-34 let), 18.3.2018
Prvni dojem super, ale vybila se baterie a zacly me zlobit, nechtely naskocit, tak jsem je prestala nosit, zatim nebyl cas se na to poradne podivat. Jestli je problem s tou aplikaci, nevim. Ale zklamani bylo, to nepopiram.
Reakce obchodu: Dobrý den,
mrzí mě, že Vás hodinky takto zlobí.
Zkuste se určitě zaregistrovat znova. Náramek připojte k internetu, stáhněte si aplikaci Droihealth s kodem QR z obchodu APP store, nebo Play.
Synchronizace s telefonem vždy vyžaduje připojení k internetu, pokud se Vám spojení nedaří, tak zkuste ukončit aplikaci, vypněte Bluethoot i telefon. Připojte na krátkou dobu náramek k nabíječce, dokud se nezobrazí symbol nabíjení a po té zkuste aplikaci spustit znova.
Pokud by potíže s připojením přetrvávaly i nadále, hodinky k nám zašlete a my je necháme prohlédnout našim odborníkem, je přece škoda, že je nemůžete nosit a my jsme tady od toho, abychom všechno dali ,,do pořádku". :-)
Petra Obrusníková.
Byl komentář užitečný? ANO (6) | NE (3)