Karel (muž, 55 a více let), 8.12.2019
Byl to můj první nákup na tomto shopu. Možná jsem měl smůlu, ale výsledek. byl dost špatný. Vlastní prodej, komunikace před dodáním zboží - všechno v pořádku, ale vlastní výrobek (to je to proč vlastně nakupujeme) opravdu hodně špatný. Hodiky (podotýkám, že švýcarské) se jednou předcházely o 5 minut za 1 den, pak zase se zpozdily 3 minuty. Zavolal jsem na firmu a pracovník se mi snažil vysvětlit, že to je normální (u krystalem řízených hodinek!). Když jsem s ním nesouhlasil, tak mi nabídl, ať je zašlu zpět, že je nechají opravit. Čekal bych u takového to zboží (výrobce zává záruku na strojek 5 let), že mi nabídnou výměnu za bezvadný kus a navíc nabídnou úhradu poštovného, bohužel byl ochoten mi pouze sdělit adresu opravny, kam by to stejně oni poslali. Domluvili jsme se, že si tam mohu hodinky zavést sám (je to podstantě blíže) a nechat opravit v záruce. Opravou byl výměna celého strojku (za 3 týdny) - takže vlastně nemohu hodnotit prodaný výrobek, protože mám úplně jiný. Vzhledem k tomu, že to byl dárek - tak je moje hodnocené opradu negativní.
Reakce obchodu: Dobrý den, pane Karle,
Vaše zkušenost mě mrzí. :-( Pokud jsme Vám poradili, že odchylka několika minut za den je v pořádku (a to ať už by šlo o hodinky na quartzovou baterií, nebo mechanické), je samozřejmě z naší strany velká chyba, omlouvám se. :-( Pokud se hodinky předcházejí, nebo zpožďují vždy vyzkoušíme nejdříve vyměnit baterií a až pokud tato varianta selže, zjišťuje se závada na strojku. Přičemž vždy je potřeba hodinky nechat prohlédnout odborníkem, takto po telefonu bychom pouze hádali. Chyba je jednoznačně na naší straně. Jsem ráda, že hodinky po výměně strojku fungují a kdybyste cokoliv potřeboval, můžete se obrátit přímo na mě. Petra Obrusníková, provozní vedoucí.
Byl komentář užitečný? ANO | NE