Jak nastavit bezkontaktní platební metodu Garmin Pay?
28.3.2022 | 1 MIN | 118x komentář
Placení kartou hodinkami je vážně pohodlná vychytávka a kartu v peněžence už skoro nemusíte mít. Jak tuto službu nastavit a jestli je bezpečná se dozvíte v tomto krátkém článku.
1) Otevřete MENU v aplikaci Garmin Connect. (v iOS "Více" vpravo dole, v systému Androidu symbol ≡ vlevo nahoře).
2) Zařízení Garmin → Zvolte zařízení → Garmin Pay → Přidat kartu
3) Zvolte si čtyřmístný bezpečnostní kód.
4) Vyplňte veškeré údaje z karty, které aplikace požaduje a postupujte podle pokynů.
Přikládáme také videonávod:
Je bezkontaktní platební metoda Garmin Pay bezpečná?
NFC platby jsou chráněny několika způsoby – je to komunikace v řádu několika centimetrů, platby jsou "tokenizovány" a každý den je při první platbě potřeba zadat čtyřmístný bezpečnostní kód. Navíc, při sundání hodinek se platnost zadání kódu ruší a je potřeba jej znovu zadat. Podrobněji je to rozebráno v samostatném článku o NFC platbách.
Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.
Komentáře
martin • před 1083 dny, reagovat
Dobrý den,
prosím o radu,na 6x pro se mi nedaří nastavit Garmin Pay.Aplikace Garmin connect dokola opakuje "NASTAVENÍ SE NEDAŘILO,ZKUSTE POZDĚJI".
Dominik Hok • před 1083 dny
Zdravím, Martine. K připojení k vaší bance je potřeba internet. Jste připojený k internetu? Dále bych ještě zkusil vyresetovat a znova spárovat hodinky. Mohla při párování vzniknout chyba a teď telefon nedokáže předat informace o kartě do hodinek.
Martin • před 1083 dny, reagovat
Zdravím,
díky za pomoc,problém vyřešen.Internet byl,pomohlo to nové spárování s hodinkama.Díky!!
Dominik Hok • před 1083 dny
To jsem rád, Martine. Mějte se. :)
Tomáš Mrázek • před 981 dny, reagovat
Hezký den, moc děkuji za FAQ i video návody. Mám dva dotazy a stále mi to není jasné. Mám Garmin Forerunner 945. Dotazy mám dva.
1) Přidal jsem si kartu do Garmin Pay a nastavil kód atd. Vše OK. Pak jsem si chtěl kód změnit a OK. Teď jsem chtěl zase změnit kód a už tam nemám vůbec výzvu k tomu, abych ten kód změnil. Nikde v menu ji nevidím. Tak jsem kartu odebral, dal jsem přidat kartu a pak mi má vyskočit volba toho kódu a nic. Rovnou to skočí do menu s údaji na kartě (číslo karty, atd.). Celé to proběhne a mohu platit s využitím původního kódu. V čem může být háček? Jak si znovu povolit nastavení nějakého kódu?
2) Topy mapy CZECH ... Nainstaloval jsem podle návodu. Jak si mohu v hodinkách ověřit, že je opravdu mám? Přijde mi, že je mám stále stejné ty mapy (před i po instalaci). Kde a jak bych si v Connect nebo hodinkách přímo měl zvolit, jaké mapy chci používat? Měl bych tam vidět totiž ty barevné turistické trasy a nevidím je tam... Tak si myslím, že tam je ta běžná evropská mapa... Mohu poslat i fotku případně.
Děkuji moc!
Tomáš
Matěj Urbaczka • před 978 dny
Zdravím, Tomáši, co se týče Vašeho prvního dotazu, tak jsem teď kontroloval a skutečně ani já již nemám možnost nastavit další PIN kód ke kartě. Tzn. pokud chcete změnit PIN kód, můžete zkusit metodu 3x špatně zadaného kódu, a pak si kartu v Connectu obnovíte s novým PINem. Co se týče vašeho druhého dotazu, tak se mapy dají ověřit pouze tak, že spustíte jakoukoliv aktivitu s mapami a zkusíte přiblížit do maximální možné blížky. Pokud tam jsou, tak se budou zobrazovat veškeré baráky, benzinky atp. Kromě toho můžete zkusit ještě přímo v aktivitě "navigovat" zkusit spustit například navigaci do bodů zájmů ve Vašem okolí. Pokud vyhledá tyto body, tak voucher v hodinkách je nahrán.:-)
Tomáš Mrázek • před 962 dny
Děkuji moc za odpovědi! Mapy tam snad už mám. Ještě někdy porovnám s kamarádem, co má tedy Fenix6X. Co se kódu týče, tak to šlo opravdu jen tím, že sem 3x zadal kód špatně. Pak sem to resetoval.
Skaly • před 957 dny, reagovat
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně Garmin Pay. Mám hodinky Vivoactive 4s. Kartu jsem nainstaloval, vše funguje tak, jak má. Pokud ovšem se hodinky zcela vybijí, tak při nabití a opětovném spuštění se mi zobrazuje hláška o zablokování peněženky. Nezbývá mi nic jiného, než na mobilu v aplikaci kartu opětovně odblokovat a aktivovat. Je toto vlastnost hodinek, nebo se dá nastavením tomuto předejít? Děkuji moc za případnou odpověď.
Matěj Urbaczka • před 956 dny
Zdravím, doporučil bych hodinky uvést do základního nastavení, protože tohle není obvyklé chování anebo zkusit aktualizovat přes Garmin Express.
Kateřina • před 809 dny, reagovat
Zdravím, mám hodinky Venu SQ, a nejde mi zprovoznit placení kartou. Hodinky jsou spárované s telefonem, všechno funguje bez problémů, ake když chci do apky přidat kartu, vyskočí hláška že není připojeno je službě Garmin Pay. Restartovat BT nepomáhá. Můžete mi poradit, co dělám špatně? Hned když jsem hodinky dostala a cvičně ještě na oslavě narozenin koukala, co dovedou, tak myslím, že jsem se normálně k zadávání karty dostala, ale neměla jsem ji u sebe, tak jsem to chtěla udělat později a už se tam nemůžu dostat. Díky za odpověď
Katka
Dominik Hok • před 809 dny
Zdravím, možná bych zkusil aktualizovat software hodinek. Postup je v tomto článku.
Mirek • před 739 dny, reagovat
Zdravím, platil jsem přes hodinky jednu platbu, následně došlo k refundaci a obchodník zaslal platbu zpět, avšak na nějakou virtuální kartu garminu a peníze nikde. Může mi někdo poradit co dál ? Na garminu nikdo telefon nebere už přes týden.
Dominik Hok • před 737 dny
Zdravím, Mirku. Když si nahrajete svou platební kartu do hodinek Garmin, tak veškeré platby probíhají pouze v rámci vaší platební karty. Žádná virtuální karta Garmin neexistuje. Je to pouze propojení s vaší platební kartou. Pokud vám tedy obchod zaslal platbu zpět, musí přijít na váš účet, nikoliv na virtuální kartu Garminu, která neexistuje.
Tomáš • před 737 dny, reagovat
Zdravím,
mám dotaz. Když jdu platit hodinkami, zadam heslo a platím. Heslo bych už neměl zadávat znovu, pokud hodinky nesundam z ruky či neudělám deaktivaci srdečního tepu. U mých Instinct 2 musím ale pořád zadávat heslo i když dodržím výše popsané. Nevíte prosím čím to? Děkuji za odpověď. Tomáš
Dominik Hok • před 736 dny
Zdravím, napadá mě jen to, že máte hodinky málo utažené a ztratí údaje o tepu. Tudíž se tato funkce opět uzamkne. Nebo bych zkusil aktualizovat software před počítačový program Garmin Express.
Tomáš • před 732 dny, reagovat
Dobrý den,
děkuji za odpověď, vše mám jak píšete. Tohle jsem dostal za info přímo od výrobce....
Kód u Garmin pay by měl v hodinkách držet svou platnost buď to 24h, nebo do té doby, dokud hodinky nesundáte z ruky. V současných generacích tepových snímačů ovšem pozorujeme mnohem větší citlivost například na výkyvy tepu, nebo mikro výpadky, které způsobují opětovné požadování kódu pro pay.
Jediné, co můžete pro zlepšení vyzkoušet, je přes Garmin express v počítači nainstalovat nejnovější aktualizace pro Vaše hodinky.
Pokud tento postup nezabere, můžete vyzkoušet uvést hodinky do továrního nastavení dle návodu:
https://www8.garmin.com/manuals/webhelp/GUID-31D23DBB-57C2-4DF7-A0C9-8D1A00AB4BE7/CS-CZ/GUID-46551446-AAE7-451C-B857-7D86AD7747EE.html
Poslední možnost pokud nepomůže tovární nastavení bude pouze reklamovat hodinky u Vašeho prodejce.
Libor • před 657 dny, reagovat
Dobrý den
Aplikace mi píše po stisknutí Začít
Instinct 2 Solar
Není připojeno ke službě Garmin Pay.
Jasně, právě se je snažím připojit, že:).
Ale pak, že mám vypnout/zapnout bluetooth.zkusit znovu. Pořád nic. Nemáte prosím radu?
Matěj Urbaczka • před 656 dny
Zdravím Libore, zkusil bych ještě tovární nastavení, které by mělo zabrat.:-)
Svatopluk • před 639 dny, reagovat
Jak nahraj Garmin Express. Nikde se mi nezobrazuje. Děkuji
Filip Debrecenyi • před 638 dny
Zdravím Svatopluku, Garmin express musíte prvně stáhnout na stránkách Garminu, poté jej instalovat a připojit své zařízení.
zdenek • před 605 dny, reagovat
mam v garmin connect nejakou dobu Venu SQ,tri karty a bez problemu az do ted kdy jsem pridal instict2 solar....obe zarizeni v poradku pripojeny, akorat uz nikam nejde pridat kartu...objevi se hlaska "doslo k chybe" a to u obou hodinek,ty puvodni karty k venu sq tam zustavaji...chtel bych je pridat i k novym hodinkam....dekuji za pripadnou odpoved,Zdenek
Matěj Urbaczka • před 604 dny
Zdravím Zdeňku, a konektivita s oběma přístroji a Garmin Connect jinak funguje normálně? Do Connectu by mělo jít přidat maximálně 10 platebních karet, takže na limitu nejste.
Zdenek • před 604 dny, reagovat
Konektivita jinak funguje normálně .Když kliknu na Garmin pat...u obou hodinek,je tam tlačítko přidat kartu,kliknu přidat a nápis chyba došlo k chybe
Matěj Urbaczka • před 604 dny
Zdravím ještě jednou. Máte aktualizovanou aplikaci v telefonu? Zkusil bych aktualizovat a následně ještě restartovat telefon.
Jirka Teichmann • před 582 dny
Dobrý den. Mám ten samý problém na fenix 7x PRO SAPHIRE SOLAR. Zrestartoval jseM zařízení, znovu přidal a problém stále přetrvává
Matěj Urbaczka • před 579 dny
Zdravím Jirko, zkuste smazat hodinky z Garmin Connect a z Bluetooth z telefonu, znova napárovat a poté zkusit nahrát kartu znova.
zdenek • před 579 dny, reagovat
dekuji za vsechny zpravy,uz se mi to nejak povedlo,ani nevim jak....
Jirka Teichmann • před 579 dny, reagovat
Dobrý den,
Udělal jsem vše, tak jak jste napsal. Ale bohužel to nepomohlo.
Matěj Urbaczka • před 579 dny
Zdravím ještě jednou, jediné, co mě ještě napadá je zkontrolovat, jestli je Vaše banka podporována a jestli máte aktualizovanou aplikaci v telefonu. Pokud to stále nejde, je to důvod k reklamaci hodinek.
Milan • před 558 dny, reagovat
Zdravím, dnes najednou hlásí Viviactive 3 při pokusu o otevření peněženky "Peněženka je prázdná" V Connectu vidím karty zapnuté, synchonizace OK, restart hodinek nepomohl.
Dominik Hok • před 558 dny
Zdravím, zkuste kartu odebrat a zase přidat. :)
Milan • před 557 dny
Nonakonec jsem musel dát hodinky do defaultního nastavení a celé je znova nastavit, jinak se nedařilo karty přidat, končilo to na náhodných chybách komunikace. První problém za cca 3 roky,. Jen kdyby šly karty pojmenovat / označit, zase mají jiný "obrázek"
Petr • před 538 dny, reagovat
Dobrý den,
při pokusu o přidání karty (kliknutí na volbu Přidat kartu) mi to napíše: Žádné podporované karty. Zařízení v tomto regionu nepodporuje žádné karty.
Již jsem přišel na problém, pomohlo vymazaní dat aplikace Connect.
Marketa • před 485 dny
jak jste prosím smazal data v aplikaci ?
Martina • před 515 dny, reagovat
Dobrý den, kartu jsem nahrála do Garmin Pay, v mobilní aplikaci ji vidím. Ale hodinky mi stále píší prázdnou peněženku. Nikde se mi nezobrazilo heslo pro zadání PINu. Prosím o radu, jak na to. Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 515 dny
Zdravím, Martino, přes Garmin Connect odstraňte kartu a zkuste nastavení opakovat.
Martina • před 515 dny
Děkuji moc, nějak se mi to povedlo. :-)
Jana • před 511 dny, reagovat
Dobrý den, skončila mi platnost karty, došla nová....starou jsem smazala, žádala novou a při ověřování mi naskočily možnosti zaslat kód na mobil nebo na mail....zjistila jsem, že tam mám uvedeno telefonní číslo, které už ale nemám...kde se dá nastavit nové telefonní číslo? (kartu už mám aktivovanou, přes email...ale pro příště...).
Matěj Urbaczka • před 509 dny
Zdravím, Jano, bohužel nestíháme spravovat komentáře každý den (kór teď přes Vánoci :-)) ačkoliv se snažíme. Tel. číslo musíte změnit v aplikaci Garmin Connect, kde klepnete na nastavení - profil a soukromí a úplně dole na "spravovat účet Garmin". To Vás přehodí na internetovou stránku, kde zadáte jméno a heslo a zde můžete vyměnit svůj tel. kontakt.
Tomáš • před 509 dny, reagovat
Dobrý deň,
cez Garmin Pay som si pridal dve karty (1x Visa, 1x Mastercard) a všetko prebehlo v poriadku, obe karty mi ukazuje aj cez Gamin Connect.
Pri spustení cez hodinky (Venu 2) mi však ukazuje len jednu z kariet (Mastercard) a neviem prepnúť na tú druhú kartu. Kartu som skúsil odstrániť a znovu pridať, stále ju však neukazuje.
Viete mi prosím poradiť, čo s tým?
Ďakujem za odpoveď a prípadnú pomoc.
Dominik Hok • před 508 dny
Dobrý den Tomáši. A zkusil jste hned po přidání karty hodinky synchronizovat s telefonem? Stisknout dvě modré šipky vpravo nahoře na hlavní straně aplikace Garmin Connect.
Tomáš • před 508 dny
Dobrý deň Dominik, áno samozrejme som to spravil. Stále však s rovnakým výsledkom.
Dominik Hok • před 507 dny
Zdravím, a zkoušel jste komunikovat s bankou, jestli třeba není problém tam?
Veronika • před 509 dny, reagovat
Dobrý den, kartu jsem nahrála do Garmin Pay, v mobilní aplikaci ji vidím. Ale hodinky mi stále píší prázdnou peněženku. Nikde se mi nezobrazilo heslo pro zadání PINu. Prosím o radu, jak na to. Zkoušela jsem, několikrát kartu odebrat a znovu nahrát, odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci conect, vypnout a zapnout hodinky a nic nepomáhá. Děkuji za radu
Dominik Hok • před 508 dny
Zdravím, napadá mě jen chyba v komunikaci s bankou. Zkoušela jste zavolat do banky, jestli třeba nemají problém se serverem?
Veronika • před 508 dny, reagovat
Je pravda, že jsem s bankou řešila problém s nahráním karty do aplikace conect, kdy mi to hlásilo chybu, že moje banka nepodporuje tuto funkci. Bylo mi řečeno, že se to řeší a bude funkce spuštěna během prosince. Následně jsem zkusila znovu nahrát kartu do aplikace a nahrála se v pořádku, ale nepropisuje se do hodinek. Nevím tedy, zda je chyba stále v bance.
Matěj Urbaczka • před 507 dny
Zdravím, Veroniko, vypadá to na globální problém od Garminu. Také mi bohužel nejde přidat nová karta.:-( Bude třeba počkat na řešení přímo od Garminu.
Veronika • před 507 dny, reagovat
Děkuji za zprávu. A zkoušel jste řešit přímo s podporou od Garminu? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 506 dny
Nezkoušel, Garmin tuto chybu v příštích dnech určitě napraví a nebude problém.:-)
Bohdana • před 502 dny, reagovat
Dobrý den,
také řeším problém s kartou. Jak psala výše Veronika. Několikrát nahrána, odebrána, restart telefonu, hodinek a nic. Pin už to ani žádný nechce. Jen já jsem tu kartu kdysi nahranou už měla, ale musela jsem hodinky dát do továrního nastavení. Teď jsem si ji chtěla znovu přidat a už to nejde. Píše - peněženka prázdná. Už nevím.... Díky za rady
Dominik Hok • před 502 dny
Zdravím, Bohdano. Bojím se, jestli se nejedná o nějaké globální problém Garminu. Současně nejdou nainstalovat například i topografické vouchery. Možná má Garmin nějaký problém se svými servery. Snad se to brzy vyřeší. Současně ale nejsou schopný to potvrdit či vyvrátit a zároveň ani dát smysluplnou radu.
Bohdana • před 502 dny, reagovat
Dominiku,moc děkuji za odpověď. Tak počkám, jak se to vyvine.
Kateřina • před 464 dny, reagovat
Zdravím, mám takový menší problém, koupila jsem si Garmin forerunner 45s a snažím se jak se snažím tam nastavit platební kartu ale nemam v aplikaci Connect ikonku Garmin pay, co s tím mohu udělat?
Děkuji za pomoc :)
Dominik Hok • před 463 dny
Zdravím, Kateřino. Model Forerunner 45S nepodporuje Garmin Pay a proto v aplikaci Garmin Connect nemáte tuto možnost. :)
Jirka • před 432 dny, reagovat
Mám hodniky Fenix 7 Solar. nahrál jsem kartu. vše OK. Po čase jsem kartu neprozřetelně odebral. OK. Po nějakým čase jsem ji chtěl opět přidat a už to nejde. Píše mi to, že karta už v peněžence je. Ale problém je, že se nezobrazuje. Co s tím?
Dominik Hok • před 432 dny
Zdravím, Jirko. Asi bych zkontroloval v aplikaci, jestli se tam neukládá nějaká "historie". Nebo se zkusil odhlásit a přihlásit do aplikace Garmin Connect.
Ermin • před 412 dny, reagovat
Dobry den, mam fenix 5, v aplikaci connect mi chybi nabidka garmin pay. Aplikaci jsem znovu nainstaloval, ale nabidka nikde... Co s tim?
Matěj Urbaczka • před 411 dny
Zdravím, Ermine, hodinky Garmin Fenix 5 bohužel nemají NFC čip a tak s nimi nelze platit.
Ermin • před 411 dny, reagovat
Díky moc, nemohl jsem dohledat
Karin • před 409 dny, reagovat
Dobrý den, jdu si k vám pro radu, již po několikáté se mi stalo, že jsem chtěla platit v obchodě s garminpay, zadala jsem kód, karta naběhla, ale když jsem hodinky přiložila k terminálu, terminál zapípal jako když platba neproběhla, hodinky se vždy vypnou a nejdou zapnout, zapnou se až když je připojím na nabíječku nikdy nejsou hodinky vybité, mají dost procent. (Hodinky mám fenix 5S plus). Děkuji za radu.
Dominik Hok • před 409 dny
Zdravím, Karin. To je hodně specifický problém. Asi bych doporučil dát hodinky do továrního nastavení, znova spárovat a nastavit kartu.
Radek • před 381 dny
Dobrý den,
podařilo se Vám to vyřešit? Mám stejný problém.
Děkuji
Kateřina • před 379 dny, reagovat
Dobrý den, při placení hodinkami Vivoactive 4 se občas na terminálu v obchodě objeví hláška ve smyslu, ať následuji požadavky na potvrzení platby v telefonu, ale tam se nic k potvrzení neukazuje. Nemáte tip, jak vyřešit? Díky.
Matěj Urbaczka • před 376 dny
Dobrý den, zkusil bych smazat a znova nahrát kartu do hodinek, ale jinak tento problém asi nemá řešení.:-(
František • před 313 dny, reagovat
Dobrý den, na hodinkách Vivoactive 3 potřebuji zrušit starou kartu (končí platnost) a nahrát novou. Při pokusu o provedení mi vždycky naskočí v aplikaci Connect hláška "Máme problémy s komunikací s našimi servery". Restartoval jsem hodinky i telefon, odpojil a znovu spároval, výsledek stále stejný. Kde může být chyba?
Dominik Hok • před 313 dny
Zdravím, pravděpodobně bude problém spíše na straně Garminu, protože se jedná o jejich servery, tak bych se obrátil přímo na ně.
Petra • před 281 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky Venu 2S a nejde mi přidat platební karta, hodinky jsem vrátila do továrního nastavená, aplikaci znovu nainstalovala a pořád mi vyskakuje hláška že Zařízení v tomto regionu nepodporuje žádné karty. Smazala jsem i data z aplikace a nic. Přitom jsem tam měla předchozí kartu v pohodě.
Děkuji za radu
Matěj Urbaczka • před 281 dny
Zdravím, Petro, ujistěte se, že máte kvalitní připojení k Wi-Fi. Poslední dobou přidání karty blbne a je třeba být opravdu na stabilní Wi-Fi, ať proběhne autorizace.
Petra • před 281 dny, reagovat
WiFi to není ta šlape v pořádku. Hlásí pořád stejnou hlášku o regionu
Dobry den, mam hodinky Garmin Fenix 5X telefon Samsung A34 vse funguje normalne, ale moznost pridat funkci Garmin Pay se mi vubec nenabizi a to zadnym zpusobem uvedenym v navodu. Ani restart nepomohl. Apkikace je aktualni. Dekuji
Matěj Urbaczka • před 261 dny
Zdravím, Tomáši, bohužel, hodinky Fenix 5X ještě placení nepodporují.:-(
Petra • před 261 dny, reagovat
Zkusila jsme vše, odinstalovala jsem tak 3x nic nepomohlo
Tonda • před 259 dny, reagovat
Dobrý den, koupil jsem si Garmin Forerunner 255. No a při zadávání jako: jméno a email to po mně chce ještě heslo. To jako k emailu který mám, mám dát ještě heslo???. Jak to je? Díky za odpověď. Tonda
Matěj Urbaczka • před 257 dny
Zdravím, Tondo, pokud nemáte účet na Garmin Connect, je nutné si ho vytvořit. A tam to chce nějaké heslo, které si zvolíte. Musí mít minimálně 8 znaků, jedno velké písmeno a jedno číslo.
Tonda • před 253 dny, reagovat
Před nedávnem jsem si koupil hodinky Garmin 255 a chtěl jsem si do nich přidat pl. kartu. Vše snad proběhlo vpořádku, platební met. je zaregistrovaná v bance.ale v hodinkách není vidět. Vypnul jsem BT a znovu zapnul. Teď to chce po mně 6ti místný kód abych potvrdil.ale není to kde potvrdit. Můžete mi prosím poradit co s tím? Díky za odpověď. T.
Matěj Urbaczka • před 252 dny
Zdravím, Tonto, odeberte hodinky z Blietooth v telefonu, v Garmin Connectu a proveďte znova nastavení jak hodinek tak poté platební karty.:-)
Tonda • před 243 dny, reagovat
Dobrý den. Mám hodinky Garmin 255s a chtěl bych s nimi platit. Jenže, po několikátém instalování a dotazech v bance že v hodinkách nevidím kartu přestože na mobilu to ukazuje vše vpořádku, karta v peněžence a poněkolika dotazech v ČS že mi nefunguje karta v dinkách mne ubezpečilu, že ji ma zaregistrivanou tak pořád nevidím v hodinkách. Je to k n..... Protože jsem si ty hodinky pořizoval hlavně kvůli placení. Díky za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 242 dny
Zdravím, Tondo, je mi líto, že Vám karta takto nefunguje. I já jsem teď kartu nahrával na několikrát. Zkuste kartu z telefonu odstranit a nahrát znova. Je třeba mít silnou a stabilní Wi-Fi anebo provádět tuto operaci na datech.
Ivo • před 201 dny, reagovat
Dobrý den, při přidávání karty má dojít k ověření identity pomocí George klíče, ale ten už nefunguje. S aplikací George ale Garmin Connet neumí pracovat. Nemáte nápad na řešení, dokud Garmin neaktualizuje Garmin Connect?
Matěj Urbaczka • před 200 dny
Zdravím, zkusil bych ihned aktualizaci Connectu, která by měla být i aktualizaci bankovnictví. Není teď náhodou možnost ověřit přes sms, jako tomu bývalo kdysi? :-)
Mirek • před 199 dny, reagovat
Dobrý den. Mám hodinky Garmin Venu 2 Plus, ve kterých už jsem přes aplikaci Connect zprovoznil a na hodinkách úspěšně používám 2 platební karty. Nyní chci přidat třetí (MasterCard - ČSOB), ale nedaří se mi to. V prvním kroku zadám všechny údaje ke kartě, volbou "Další" se dostanu na další obrazovku, která mě vyzývá k dopsání dalších údajů (Enter a billing address), kde opět zadám všechny údaje, ovšem když poté zadám volbu "Uložit", tak se objeví znovu obrazovka Enter a billing address, kde mě to vyzývá znovu u uložení stejných údajů jako v předchozím kroku (evidentně se data k adrese neuložila). Internet funkční, aktualizace aplikace i hodinek v poslední verzi, komunikace mezi hodinkami a telefonem bezproblémová. Už začínám ztrácet naději... Měli byste nějaký tip, jak z této šlamastiky ven? Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 198 dny
Zdravím, Mirku. Upřímně netuším, kde by mohla být chyba, protože je možno přidat i více než 10 karet. Pokud máte opravdu aktualizovány hodinky přes Garmin Express a i aplikaci, tak bych tomu dal pár dní a poté zkusil přidat znova. Pokud bude problém přetrvávat zkusil bych resetovat hodinky a vše nastavit odznova.
Bari • před 198 dny
Mam ten samy problem s Venu 3s... tak snad to bude jen nejaky vypadek :(
Mirek • před 198 dny
Bari - také ČSOB nebo jiná banka?
Andrea • před 198 dny
Já mám stejný problém. Neustále to po mě chce zadat adresu. Mám Raiffku
Bari • před 198 dny
CSOB i Air Bank... v recenzich na google play simlidi dost stezujou ze s posledni aktualizaci prestal garmin pay fungovat tak bych hadala ze je chyba na strane garminu... ale nebudu popirat ze me to stve.
Mirek • před 198 dny
Při různosti bank to skutečně vypadá, že vina tentokrát padá na Garmin. Doufám, že to brzy v další aktualizaci opraví, protože jsem si už na placení hodinkami značně navykl. Pokud někdo z vás zaregistrujete vlastní řešení, napište ho sem prosím, děkuji.
Mirek • před 196 dny
Tak už to jde, už to opravili, karta přidána...
Andrea • před 198 dny, reagovat
Dobrý den, prosím o radu. Potřebuji vyměnit v hodinkách Venu 2S platební kartu. Starou jsem odstranila a nová mi nejde vložit. Neustále to po mě chce adresu, (Enter a billing address).
Děkuji za radu
Dominik Hok • před 198 dny
Zdravím, Andreo. Jak psal kolegy výše, pravděpodobně to souvisí s nějakým výpadkem na straně Garminu.
David • před 198 dny
Mám úplně stejný problém
David • před 196 dny
Dnes už se mi to povedlo. Karta nahrána...
David • před 198 dny, reagovat
Dobrý den. Mám Garmin vivoactiv4. Dostal jsem z banky novou platební kartu. Starou v conectu jsem smazal a snažil se nahrát novou... Po vyplnění údajů o kartě skočí další tabulka pod názvem Enter a billing address. Vyplním údaje o mé adrese, tel. Čísle atd... Dám uložit a vrátí mě to zpět na Enter a billing address kdy dole je tabulka další zamrzlá... Můžu to vyplňovat dokola, ale stále mě to vrací zpět...
Děkuji za radu. David
Andrea • před 196 dny, reagovat
Taky už se mi to podařilo. Obě karty nahrány
Mira • před 178 dny, reagovat
Ahoj, diky za navod. Mel bych dotaz jako budouci majitel 255: Pri placeni je nutne zadat kod na hodinkach. Na karte mam ale nastavene, ze pokud mam platbu vetsi nez 500Kc, musim zadat jeste na terminalu pin karty. Toto vse plati i pri placeni v hodinkach? Tzn. nejdriv kod na hodinkach, potom pin karty nebo staci zadat na hodinkach a je hotovo? Predpokladam, ze ten pin na hodinkach se nemusi zadavat pokazde, ale nekolik hodin to drzi.
Matěj Urbaczka • před 178 dny
Ahoj, stačí zadat vždy PIN na kartě a ten nad 500 už se na terminálu nezadává.:-) Jinak platba je po zadání PINu aktivní 24 hodin, pokud si člověk nesundá hodinky z ruky. Jakmile hodinky ztratí tepovou frekvenci, tak je třeba znova zadat PIN. Je to vlastně opatření proti zlodějům.:-)
Mira • před 178 dny
Perfektni, diky. Tak snad to bude i dobre pouzitelne bez dotykoveho displeje. Asi nebudu volit cisla daleko od sebe :D
Jarda • před 137 dny, reagovat
Zdravím, mám vívoactive 4, doposud jsem bez problému prováděl platby a výběr peněz z bankomatu, platnost po zadání PINu do konce dne. Před pár dny jsem zjistil, že možnost platit se změnila na 60 sekund po zadání PINu. Poradíte jak to napravit? Díky.
Matěj Urbaczka • před 136 dny
Zdravím, Jardo, placení je aktivní po zadání pinu 24 hodin stále. Pokud zadáte PIN a jste na widgetu placení, máte 60 sekund, než se widget vypne, ale není třeba znova zadávat PIN dokud si hodinky nesundáte.:-)
Jan Weber • před 133 dny, reagovat
Dobrý den, mám Venu SQ2 music platby hodinkami probíhaly bez problémů, až včera se na hodinkách na ikoně karty objevil žlutý trojúhelník a nápis chyba. Zkusil jsem kartu odebrat a znovu přidat, ale chyba je stále. Nevíte co s tím? Děkuji
Jan Weber • před 133 dny, reagovat
tak klasika, stačil restart hodinek.....
Cenda • před 108 dny, reagovat
Dobrý den, měl bych dotaz ohledně Garmin Pay. Mám hodinky Vivoactive 4s. Kartu mi chodila do 31.12.2023. Poté mi přestalo fungovat placení Gamnin Pay. Kartu jsem odinstaloval - vše restartoval a instaloval znovu. Instalace nešla - musel jsem instalovat po telefonu s bankou. Poté mi z banky řekli že je vše O.K. Ráno jsem platil a zase - chyba ověření. Opět jsem volal do banky a ta vůbec nevidí pokus o připojení ani žádný záznam o transakci. Prostě jako by neproběhlo spojení. Jinak ta samá karta v mobilu funguje O.K. Co s tím??
Děkuji za pomoc.
Dominik Hok • před 108 dny
Dobré odpoledne, zkoušel jste takovou tu klasiku jako dát do továrního nastavení a spárovat znova?
Renata • před 106 dny, reagovat
Dobrý den chtěla bych se zeptat mám Garmin venu 3 nefunguje volání ani placení ohledně volání mi to furt píše chybí spojení s telefonem a u placení taky nic děkuji
Dominik Hok • před 106 dny
Dobré odpoledne, máte zařízení napárované jako handsfree v nastavení Bluetooth? Má aplikace povolení pro fungování i na pozadí?
Renata • před 106 dny, reagovat
Dobré odpoledne,
Ano mám i připojené i povolené
Děkuji
Matěj Urbaczka • před 103 dny
Zdravím, Renato. U telefonování by mohl být problém s kompatibilitou telefonu, jaký telefon právě používáte? U placení bych kartu zrušil a opětovně přidal.
Renata • před 103 dny, reagovat
Dobrý den,
Mám Huawei p 30 lite, a právě si myslím že to bude ten problém. I tak děkuji
Matěj Urbaczka • před 103 dny
Tak to, bohužel, bude určitě ten problém. Telefon není kompatibilní.:-(
Daniel Zářický • před 95 dny, reagovat
dobrý den, Venu SQ2 mám přidané dvě karty a ode dneška u obou po zadání kódu hodinky píší CHYBA. Nejde platit ani jednou kartou. fyzické karty fungují a do minulého týdne fungovaly i v hodinkách. Zkusil jsem odinstalovat a znovu nainstalovat, ale pořád píše CHYBA. Kód je zadán správně.
Matěj Urbaczka • před 94 dny
Zdravím, Danieli. Zkusil bych uvést celé hodinky do továrního nastavení a nastavit vše od začátku.
Katka • před 90 dny, reagovat
Dobrý den, mám dotaz. Pin pro placení zadám a pokud nesundam hodinky platí 24 hod. Musím při placení aktivovat nějak hodinky nebo stačí přiložit k terminálu ikdyž nesvítí a jsou ale v provozu zapnuté?
Matěj Urbaczka • před 89 dny
Zdravím, Katko. Máte pravdu se zadáním PINu a platností 24 h. Vždycky když chcete platit, musíte ale aktivovat placení. U Garminu se na to dá nastavit jednoduše zkratka na jakékoli podržení tlačítka.:-)
Radim • před 54 dny, reagovat
Už jsem bezradný. Forerunner 255, instalace platební karty Revolut. Karta je dle hlášky v Connectu již v peněžence, ale kartu vidět nelze. Cvičně jsem poté zkusil instalovat kartu Fio a tohle proběhlo naprosto v pořádku. Ta už nevím. Factory reset hodinek se mi moc dělat nechce, když je mám tak zdlouhavě nastavené ke svým potřebám.
Matěj Urbaczka • před 53 dny
Zdravím, Radime. Bohužel banku Revolut nemám, a tak nevím, kde je chyba v procesu párování anebo jestli je chyba na bedrech výrobce karty / hodinek. Na fórech píšou, že nejproblémovější je MasterCard u Revolutu. Bohužel bych souhlasil s Vámi a udělal reset do základního nastavení a vše nastavil od znova. Spousty věcí se ale nahraje z Connectu zpět.:-)
Radim • před 53 dny
Díky Matěji za reakci, pokud něco zjistím, tak se zde podělím. Revolutku už má dnes spoustu lidí a byla by škoda, aby nám to nefungovalo.
Radim • před 53 dny, reagovat
Problém je s virtuálními Visa kartami od Revolutu. Požádal jsem support Revolutu o vystavení Mastercard virtualky( asi jim to zpracovává Ai, takže možnost komunikace i v češtině). Do 3minut jsem ji měl vystavenou v apce Revolutu. Poté jsem už klasicky převedl kartu do Garmin Connectu a už ji vidím i na hodinkách. Jediná nevýhoda, že člověk má další kartu.
zavřít
Na vašem soukromí nám záleží
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.