Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.
Komentáře
Zdenek Herzan • před 708 dny, reagovat
Prosim o radu. Mam nove Fenixy 7 a potrebuji do aktivity kajak ( vse co potrebuji nastavit na jednotlive
"obrazovky" umim) doplnit obrazovku s ulozenou trasou , na ktere by byla zobrazena moje skutecna poloha a " cara" nahrane trasy.. Jde mi o moznost prepinat mezi obrazovkami " ciselnymi" na trasovou ( obrazek s aktualni polohou vuci nahrate trase) Mapovy podklad k tomu ani nepotrebuji , staci mi cara trasy a moje poloha. Dekuji za radu , pisu proto, ze Vase publikovane rady jsou srozumitelne a jasne:-)
Matěj Urbaczka • před 707 dny
Zdravím Zdeňku, tak trošku nerozumím Vašemu dotazu. V aktivitě "kajak" je od začátku jedna obrazovka věnována mapám a pomocí modrého trojúhelníku Vám zobrazuje vaši aktuální polohu. Pokud se budete posouvat, tak trajektorii vykreslí fialově.:-)
Zdenek Herzan • před 707 dny, reagovat
Omlouvam se za nejasny popis problemu. Mel jsem Forerunner 935( nemapovy) a byl jsem zvykly, , ze se mi na obrazovce zobrazovala nahrana trasa a moje aktualni poloha vuci trase. Pouzival jsem to na velkych vodnich plochach a nastavena trasa mi ukazuje optimalni ( nejkratsi) prujezdy a porad muzu korigovat aktualni polohu vuci nahrate trase. Jde mi o to, abych to mohl pouzivat v aplikaci kajak, kde mam
nastavene obrazovky s udaji, ktere pouzivam. Tolik na vysvetleni.
Dik za odpoved, zkusim to nastudovat , nastavit a vyzkouset . Pokud nikam nedojdu, jeste se zeptam.
Zdeněk • před 704 dny, reagovat
Dobrý den , chci se zeptat , jestli se daji zvětšit pismena na garmin 7 x , děkuji
Matěj Urbaczka • před 703 dny
Zdravím Zdeňku, bohužel, nejde.:-(
Miroslav • před 626 dny, reagovat
Prosím o radu, chci si změnit ciferník, vybral jsem si v aplikaci, dal jsem instalovat a objeví se v aplikaci - není nainstalováno.
Matěj Urbaczka • před 626 dny
Zdravím, odstraňte číselník a nainstalujte znovu. Popřípadě připojte ke Garmin Express a mrkněte se do nainstalovaných aplikací, zda figuruje tam.
Miroslav • před 626 dny, reagovat
Diky za info, jaký číselník mám odstranit. Děkuji
Matěj Urbaczka • před 625 dny
Zdravím, ten, který jste si vybral v aplikaci a dal instalovat.
Veronika • před 360 dny, reagovat
Dobrý den, mám nové koupené Garminy vivoactive 4s a mám dva dotazy=problémy.
Na hodinky mi chodi všechna upozornění kromě sms (iMessage). Mám iPhone11, všechna upozornění povolena, chodi vše kromě sms.
Další otázka je, hodinky nepodporuji česky jazyk (pri koupi jsem si toho nevšimla), je nějaká možnost nahrát do hodinek češtinu?
Předem moc děkuji
Matěj Urbaczka • před 359 dny
Zdravím, Veroniko, podívejte se na bannery přímo u aplikace imessage, jestli je máte správně nastavené. Jinak, co se češtiny týče, tak hodinky z českého trhu jsou vždy v češtině, ale asi kupovány u nás nebyly... Čeština by měla jít dohrát přes PC, přes Garmin Express.
Veronika • před 359 dny
Byly kupovany tady v ČR v Decatlonu. Až potom, co jsem je přinesla domu a zjistilac ze nemají v sobě češtinu jsem
Si na jejich webu vsimla, ze nemají češtinu.
Vše je nastaveno i v iMessage ????????♀️
Matěj Urbaczka • před 359 dny
V iMessage vidím nastavení banerů na dočasný, zkuste nastavit na trvalý. Jinak v aplikaci Garmin Express na PC by měla jít doinstalovat čeština.
Karin • před 343 dny, reagovat
Dobrý den, z aplikace Connect IQ jsem si stáhla vzhledy hodinek, nainstalovala jsem do mobilu, v Connect ty vzhledy vidím. Když si chci vzhled hodinek vybrat na hodinkách, je tam několikrát IQ! v kruhu a prostě tam ty stáhnuté vzhledy nevidím. Hodinky vívoactive 3. Děkuji
Matěj Urbaczka • před 342 dny
Zdravím, Karin, tento vzhled je buďto nepodporovaný Vaším zařízením anebo vyžaduje platbu či pozornost. Zkuste si přečíst, co se u vzhledu píše na jeho stránce na Garmin Connect IQ.
Karin • před 342 dny
Děkuji za odpověď. Tento vzhled hodinek jsem používala přes rok, je zdarma, pozornost - nevím, co by to mohlo být, na stránkách Garmin Connect IQ jsem se nic takového nedočetla, poslední aktualizace u tohoto vzhledu hodinek proběhla v 11/2021. A moje hodinky jsou s ním kompaktibilní...
Lukas • před 301 dny, reagovat
Dobry den,
mam Marq Captain gen. 2 a nejde mi nastvait diplej tak, aby byl trvale aktivni nebo aby se aspon aktivoval ve chvili, kdyz hodinky natocim zapestim k obliceji. Funkce podle navodu nejsou podbarvene, nejdou menit, jakoby byly neaktivni.
Prosim o radu.
Dekuji
Lukas Ch.
Dominik Hok • před 300 dny
Zdravím, Lukáši. V nastavení hodinek v časti Systém → Displej, najdete nastavení gesta nebo režimu "Vždy zapnuto".
Pavel • před 285 dny, reagovat
Dobrý den
Z nějakého neznámého důvodu mi z hodinek Garmin Fenix 7x Pro zmizel jeden přednastavený vzhled hodinek , který jsem si velmi oblíbil. Foto přikládám. Na Connect IQ jsem nalezl velmi podobný vzhled ale není v češtině. Poradíte mi prosím kde najdu původní přednastavený vzhled. Případně jak ho zobrazit.
Děkuji Pavel
Pavel • před 285 dny, reagovat
tak jsem to vyřešil továrním nastavením ....
Honza • před 268 dny, reagovat
Dobrý den, u Gramin Solar Tactical nemohu uložit změnu vzhledu. Nastavím, stisknu GPS, počkám na zpracování, objeví se uloženo. A znovu tam skočí původní (nechtěný) vzhled.
Děkuji za radu
Matěj Urbaczka • před 267 dny
Zdravím, Honzo, nevím, jestli je to nějaký stažený vzhled nebo přímo od Garminu, ale zkusil bych hodinky uvést do základního nastavení a začal znova.
Pavel • před 225 dny, reagovat
Dobrý den, na hodinkách Garmin fénix 6 se mi dnes na display objevila bílá tečka, dá se nějak odstranit? O jakou se jedná závadu?
Děkuji
Matěj Urbaczka • před 224 dny
Zdravím, Pavle, většinou se tato bílá tečka objeví po nějakém nárazu anebo pádu hodinek na displej, kdy tato bilá tečka indikuje vadné pixely, které tam již budou navždy.:-(
Pavel • před 221 dny
Děkuji za odpověď. Neuvědumuji si, že by hodinky někde utrpěly náraz. Nemohla závada vzniknout jinak než mechanicky? Dá se reklamovat?
Matěj Urbaczka • před 220 dny
Zdravím, Pavlíno, bohužel jsem nikdy neviděl, že by se toto stalo bez nárazu. Na reklamaci to samořejmě poslat můžete, ale výsledek je nejistý.
Pavel • před 214 dny, reagovat
Ahoj,
při stahování aplikace vzhledu hodinek mi vše zůstane ve frontě, jak si s tím poradit, netuším, v čem je problém, děkuji
Matěj Urbaczka • před 213 dny
Zdravím, Pavle, zkontrolujte hodinky, jestli aplikace či vzhled už dávno není v hodinkách. Naposledy mi aplikace také zamrzla ve frontě, ale už byla v hodinkách.:-)
Kateřina • před 22 dny, reagovat
Dobrý den, měla bych dotaz k hodinkám Garmin Venu 2s. Stáhla jsem si z Connect IQ jiný vzhled displeje, ale když chci nastavit podrobnosti k tomuto vzhledu (např. kde se budou zobrazovat kroky, kde datum atd.), tak to nejde. Do nastavení motivu se sice dostanu a hodnoty změním, ale nedají se nijak uložit (neuloží se ani samy automaticky). Když pak nastavení opustím a otevřu znovu, jsou tam ty původní, mnou nevybrané hodnoty, a změna neproběhne ani na hodinkách samotných. Poraďte, jak to mám uložit, aby to tam trvale zůstalo? Děkuji moc za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 21 dny
Zdravím, Kateřino. Bohužel, s každým vzhledem se pracuje jinak a netuším o jaký vzhled se jedná, takže Vám nemůžu pomoct. Zároveň jde také o to, že vzhled musí být popsán na Garmin Connect IQ, kde je napsáno, jak se vzhledem pracovat anebo jestli pro změnu není vyžadována platba.
Kateřina • před 21 dny
Dobrý den, Matěji. Omlouvám se, informace upřesním. Jedná se například o vzhled Seasons (obr. č. 1), ve kterém jsou zpoplatněny pouze některé části, které nepotřebuju. V nastavení (obr. č. 2), si upravím požadované kategorie, ale nikde tam není žádné tlačítko "Save". Když nastavení opouštím, objeví se pouze dvě možnosti (obr. č. 3). Možnost "Zrušit" mě nechá v nastavení, možnost "Ukončit" mě z nastavení vyhodí. Změny se ale neuloží a na hodinkách se neprojeví. Při dalším vstupu do tohoto nastavení jsou tam opět ty původní hodnoty. Zkoušela jsem to i u jiných free vzhledů a prostě mi to nejde. Něco asi dělám špatně. Pokud máte nějaký nápad, budu ráda. Děkuji.
Matěj Urbaczka • před 20 dny
Zdravím, Kateřino. Obrázky bohužel nevidím.:( Pokud jsem se správně koukal na Garmin Connect IQ, tak Seasos je s platbou a věřím, že tato platba bude vyžadována pro úpravu číselníku.
zavřít
Na vašem soukromí nám záleží
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.