Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.
Komentáře
Lukas • před 779 dny, reagovat
Ahoj, bojuju se zobrazením jména volajícího na hodinkách - nejdřív na Fenix 6, teď na Fenix 7 - pořád se mi zobrazuje jen číslo, i když v Garmin Connect i v nastavení telefonu mám povolený přístup ke kontaktům... někde jsem slyšel, že to je kvůli bezpečnosti Androidu - je to pravda? Jméno u SMS mi to ukáže.... mám Samsung Z Fold...
Dominik Hok • před 779 dny
Zdravím, nepoužíváte náhodou Truecaller? Pokud ano, zakažte notifikace pro tuto aplikaci a mělo by to problém spravit.
Jaroslav • před 720 dny
ahoj Lukaši ma 6xpro vše povolene snad stokrát zkontrolovane a pořád nic.Prosím tě už jsi to zprovoznil a jak děkuji moc.
Vlastik • před 708 dny
Dobrý den, mám na 6pro stejný problém jako vy. Pokusil jsem vše zakázat, následně povolit, všechno je nastavené, ale stále se nezobrazuje u příchozího hovoru jméno, ale jen číslo. Mám telefon Samsung A50. Podařilo se vám něco zjistit?
Jaroslav • před 708 dny, reagovat
Bohužel né Vlastíku.Hodinky jsem měl se stejnym modelem telefonu s kolegou na stole ..jeho hodinky ukazují jmeno,moje nadale ne. Nastavení hodinek,aplukace v mobilu i mobilu uplně stejné a stále nic.Jen když hovor zmeškám hodinky ukáží jméno zmeškaného..pri zvonení nadale ne.
Martin Pospíchal • před 599 dny
Ahoj.dela mi to úplně stejný problém.uz jsi to nějak vyřešil?dekuji
Zdenek • před 481 dny, reagovat
Ahoj, manželce jsem koupil Venu 2 plus ale nezobrazují se kontakty v hodinkách. Samozřejmě oprávnění je povoleno, nevím kde může být chyba... Díky za reakci. Zdenek
Matěj Urbaczka • před 478 dny
Zdravím, Zdeňku, jaký máte typ telefonu?
Irena • před 477 dny
mám stejný problém, telefon mám Samsung A52s
Matěj Urbaczka • před 477 dny
Zdravím, Ireno, máte povolené nastavení v aplikaci Garmin Connect, tak jak je napsáno nahoře ve článku?
Irena • před 477 dny, reagovat
Vše nastaveno, povoleno, při volání vidím jméno, ale když chci volat z hodinek, tak v kontaktech jsou jen 3 nouzové, zbytek nevidím. V aplikaci kontakty vidím. Když se ale koukám v telefonu do bluethoot, tak vidím přístup jen k hovorům, případně zvukům, narozdíl třeba od AndroidAuto, kde vidím i kontakty...
Dominik Hok • před 473 dny
Zdravím, Ireno. Bohužel se kontakty nezrcadlí a tak musíte kontakty přidat ručně v aplikaci Garmin Connect. Posílám návod.
Irena • před 473 dny, reagovat
Děkuji Dominiku, podle tohoto návodu mám nastaveno již od počátku, ale přesto kontakty v hodinkách nevidím :-(
Irena • před 472 dny, reagovat
Tak po dnešním aktualizaci vše funguje tak jak má :-).
Lucie • před 435 dny, reagovat
Dobrý den, koupila jsem si Garmin Venu 2 plus, spárování proběhlo v pořádku mám telefon xiaomi note8 hodinky mě upozorní na vše (messenger, whatsApp, zprávy, zmeškaný hovor atd.) kromě hovorů, vůbec se mi nezobrazí že mi někdo volá ani číslo ani jméno prostě nic, vše mám povoleno. A to sem si je kupovala hlavně kvůli příjmání hovorů přes hodinky.
Dominik Hok • před 435 dny
Zdravím, Lucie. Ověřte, jestli v aplikaci Garmin Connect máte povolený přístup k telefonním hovorům. Také zkontrolujte, jestli náhodou nemáte Redmi Note 8 PRO, ten je totiž podle seznamu kompatibilních telefonu právě nekompatibilní s funkcemi telefonování a hlasového asistenta.
Jaroslav • před 435 dny, reagovat
Pokud je vse nastaveno jak má být,jde jen o aktualizaci mobilu.Ja se s tim pral 6 měsícú a nakonec po aktualizaci mé samsung galaxy s 21ultra vše funguje jak má.Bohužel,aktualizaci neuspíšíme nikdo ja kupoval mobil u t-mobilu.
Lucie • před 435 dny, reagovat
Děkuji za odpověď, problém vyřešen, mám redmi note 9 (překlep????), bylo potřeba stáhnout aktualizaci telefonu.
Luboš • před 284 dny, reagovat
Dobrý den, mám hodinky garmin Instinct 2X solar. Nechodí mi upozornění na hovory ani SMS a zprávy z aplikací. Podporují tyto hodinky tyto funkce nebo jsem špatně pochopil recenze. Děkuji za odpověď.
Matěj Urbaczka • před 283 dny
Zdravím, Luboši, notifikace na oboje v těchto hodinkách normálně fungují. Bude třeba se pohrabat v nastavení telefonu, jestli máte vše u aplikace povoleno.:-)
Luboš • před 283 dny, reagovat
Zdravím, prohlédl jsem v hodinkách i aplikacích vše co se dá. Zkoušel jsem i restartovat hodinky. Zatím nic. Chtěl bych se zeptat, jestli se dají nastavovat i přes webové rozhraní na PC? Jinak hodinky jsou krásné a ostatní funkce vypadají výborně.
Matěj Urbaczka • před 283 dny
Luboši, je třeba povolit oznámení v telefonu v nastavení aplikace Garmin Connect. Také je třeba aplikaci povolit zůstat na pozadí telefonu.Pak hodinky budou fungovat.
Luboš • před 283 dny, reagovat
Tak nakonec pomohlo opětovné spárování hodinek s telefonem. Nic dalšího jsem dělat nemusel. Teď už vše funguje jak má . Děkuji za rady a trpělivost. Jinak hodinky jsou super a jsem opravdu nadšený. Hezký den.
zavřít
Na vašem soukromí nám záleží
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.