„Omlouváme se, probíhá údržba. Zkuste to za chvilku znovu," objevuje se v aplikaci Garmin Connect uživatelům už druhý den. Na Garmin se nedovoláte, neodešlete e-mail a nepochodíte ani na online chatu. Pod slovíčkem „údržba" se možná skrývá mnohem více. Americká firma se nejspíše potýká s hackerským útokem.
Podle dostupných informací se Garmin vypořádává s ransomwarem. Jedná se o škodlivý program, který blokuje počítačový systém a šifruje data. Za obnovení přístupu hackeři vyžadují výkupné, informoval po rozhovorech se zaměstnanci firmy Garmin tchajwanský server ITHome. Výpadek Garminu se netýká pouze aplikací, ale celé výrobní linky a call centra. Firma tedy nemůže vyrábět a ani spojit se zoufalými zákazníky.
Oficiální vyjádření Garminu ze sociálních sítí. (Zdroj: Twitter)
Rozhodně se nabízí otázka, jestli hackerský útok může nějak ovlivnit uživatelská data. Odpověď bohužel zní ano. Nicméně, informaci o ransomwaru ješte Garmin oficiálně nepotvrdil. Americká firma Garmin patří do první pětky v prodeji sporttesterů a výkupné se může vyšplhat k milionům dolarů. Taiwanská výrobní linka ohlásila odstávku až do soboty a zatím nebyly zveřejněny žádné informace, kdy by aplikace Garmin Connect měla opět fungovat. To by však nemělo pozastavit váš trénink. Hodinky i bez aplikace stále běží. Tak hurá ven!
Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.
Komentáře
Iva • před 1368 dny, reagovat
Dobrý den, jak dlouho vydrží hodinky Garmin Forerunner 45 bez synchronizace dat? Nechci ztratit své zaznamenané aktivity. Díky za odpověď.
Dominik Hok • před 1366 dny
Dobrý den,
v hodinkách většinou naleznete tréninky i 3 měsíce pozpátku (a to i za předpokladu, že trénujete každý den). U Garmin Forerunneru 45 toto číslo může být menší, ale dovolil bych si říct, že třicet tréninků to zvládne bez synchronizace uložit určitě. Každopádně, věřím, že brzy se synchronizace dočkáte. :)
Dominik z Hodinky-365
Leo • před 1368 dny, reagovat
Vydrzi dlouho, spis zalezi kolik aktivit nove zaznamenate. U VivoAtive to odhaduji na 5 delsich nahravek.
Dominik Hok • před 1366 dny
Dobrý den,
řekl bych, že číslo bude určitě mnohem větší než 5. Jeden z našich kolegů má v hodinkách tréninky z poloviny dubna a to trénuje víceméně každý den. :)
Dominik z Hodinky-365
Monika • před 1366 dny, reagovat
Mám VivoActiv 3 a od včera se mi neukládá aktivita. Dnes už mi neměřili ani km myslíte, že bude problém s hodinkami?
Drape • před 1366 dny
Dělá mi to to samé.
Eva • před 1366 dny
Jsem na tom stejně bohužel...
Dominik Hok • před 1365 dny
Dobrý den,
zkuste návod, který jsem sepsal zde ve článku. :)
Odkaz - https://www.hodinky-365.cz/blog/vypadek-garminu-otazky-faq
Pěkný den,
Dominik
Dobrý den, mě nejdou tréninky vůbec ukládat a ani se mi nezobrazují v hodinkách bohužel...
Dominik Hok • před 1365 dny
Dobrý den,
s vaším problémem by mohl pomoct článek, který jsem psal speciálně kvůli tomu. Přikládám odkaz - https://www.hodinky-365.cz/blog/vypadek-garminu-otazky-faq
Pěkný den,
Dominik
Lenka • před 1366 dny, reagovat
Hodinky mi do nedávna fungovaly tak, jak mají. Mám vivo active 3. Pak se mi přestaly zobrazovat aktuální aktivity a přestaly mi z telefonu chodit upomínky na zprávy a hovory, takže jsem docela naštvaná. Zkoušela jsem aktualizace, restart obojího, nic.... I podle návodu z netu.... Nevím co s tím :-/
Dominik Hok • před 1365 dny
Dobrý den,
zkuste následovat tento návod a smazat starší aktivity. Garmin by co nejdříve měl opět fungovat, takže věřím, že pokud nemůže tento návod, tak určitě synchronizace.
Mějte se hezky,
Dominik
Dobrý den, bohužel mi též nic nefunguje, ani mě hodinky nereagují na zprávy či volání... ????????
zavřít
Na vašem soukromí nám záleží
Používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.