» Blog

Hodinky 365 – provoz během pandemie

Martin Koňařík | 2.12.2020 | 5 MIN | 22x komentář

Ostravská prodejna je od 10. 5. 2021 otevřena. Navštívit nás můžete během běžné otevírací doby Po-So od 10-18 hodin. Své objednávky si samozřejmě můžete i nadále nechat poslat až k vám domů. Více o aktuálním fungování Hodinek 365 se dozvíte na této stránce.

Obsah této stránky:

Prodejna v Ostravě otevřena

Naše kamenná prodejna v Ostravě-Vítkovicích je od 10. května 2021 opět otevřená. Můžete si bez obav přijít vyzkoušet hodinky, vyměnit baterii nebo zkrátit náramek. Najdete nás na Sirotčí 10, vstup z ulice Rudná (mapa).

  • Prodejna otevřená
  • Servis hodinek
  • Výměna baterie či zkrácení náramku na počkání*

*Během prvních dnů po otevření prosíme o strpení, může se nahromadit mnoho požadavků na servis a pana hodináře máte stále jen jednoho, zato toho nejlepšího :).

Otevírací doba prodejny

Prodejna je otevřená každý všední den a také v sobotu až do 18 hodin.

  • Pondělí až sobota: 10-18 hodin

Hygienická opatření na prodejně

Koronavirus bohužel zatím nezmizel. Abychom tedy mohli zaručit bezpečnou návštěvu na prodejně, prosíme o dodržování bezpečnostních opatření. Na prodejnu vstupujte pouze s respirátorem. U vstupu najdete také desinfekci na ruce. Dodržujte prosím odstup od ostatních zákazníků. Na ploše prodejny může být v jednu chvíli maximálně 13 osob, počet zákazníků tedy bude regulován. Děkujeme, že nám to pomáhate v klidu zvládnout. :)

  • Vstup pouze s respirátorem či nanorouškou
  • Po vstupu na prodejnu desinfekce rukou
  • Na prodejně může být ve stejnou dobu max. 13 osob

Donáška do auta – rychlé předání objednávky

Máte objednávku, ale chcete se raději vyhnout většímu počtu lidí na prodejně? Nebo máte děti v autě a nechcete je brát s sebou na prodejnu? Využijte naši novou službu Donáška až do auta (Watch Drive-in).

Do poznámky k vaší e-shopové objednávce dejte poznámku "Watch Drive-in" nebo "Donáška do auta". Zaplaťte předem, nebo zvolte platbu hotově (platba kartou na místě nebude možná). Jakmile si pro objednávku přijedete na naše parkoviště (Sirotčí 10 v Ostravě-Vítkovicích), stačí zavolat na bezplatnou linku 800 365 365. Objednávku vám předáme přímo u vašeho auta.

  • Předání přímo u vašeho auta
  • Není možné platit kartouna místě
  • Pondělí až pátek: 10-18 hodin

Doručení objednávek k vám domů

Prodejna je sice opět otevřená, ale e-shopové objednávky i nadále rádi pošleme až k vám domů, kde si hodinky v klidu vyzkoušíte. Objednávku si můžete nechat doručit také na výdejní místo.

  • Dopravci: PPL nebo Česká pošta
  • Doručení do Zásilkovny i PPL parcelshop

Vrácení zboží v prodloužené lhůtě

Nemusíte si dělat starosti, pokud hodinky nebudou splňovat vaše očekávání. Můžete nám je vrátit v prodloužené lhůtě 365 dnů. Podmínkou je, že hodinky nejeví žádné známky použití. Více o vrácení zboží zde.

  • Prodloužená lhůta na vrácení 365 dnů

Zavolejte nám, napište nám

Máte jakékoliv další otázky? Určitě se na nás obraťte. Rádi vám pomůžeme.

  • Provozní doba péče o zákazníky: Po-Pá 8-18h, Sobota: 10-18h
  • Telefon 800 365 365 (volejte zdarma)
  • Email: info@hodinky-365.cz

Upřímně si vážím toho, pokud se hodinky rozhodnete v této náročné době nakoupit u nás.

Martin Koňařík, majitel

Líbil se vám článek?

Každou středu vám e-mailem zasíláme přehled nových článků a soutěží.

Komentáře

Jiří Volekpřed 1200 dny, reagovat
Dobrý den, provádíte výměnu solárních baterií u hodinek Casio?
Dominik Hokpřed 1197 dny
Dobrý den, výměnu solárního akumulátoru řeší autorizovaný servis Casio, kde to posíláme. Pokud chcete vyměnit solární akumulátor, přijďte k nám na prodejnu a pošleme hodinky do servisu. Více informací získáte na prodejně nebo na telefonu 800 365 365.
DANpřed 1198 dny, reagovat
Dobry den,chtěl bych se zeptat jestly mate hodinky HAMILTON. H435150. PROSÍM jaká je cena, děkují.
Dominik Hokpřed 1197 dny
Dobrý den, hodinky z řady Broadway od značky Hamilton u nás najdete, ale tento konkrétní model aktuálně nemáme. Pro bližší info, jestli by bylo možné tyto hodinky objednat, prosím zavolejte na 800 365 365 nebo se stavte k nám na prodejnu.
Viktorpřed 1176 dny, reagovat
Dobrý den. Včera jsem si koupil o vás hodinky,chtěl bych je vyměnit za jiné, co mám pro to udělat. Viktor
Agáta Vřeskápřed 1176 dny
Dobrý den, Viktore, kontaktujte naše oddělení prostřednictvím mailu info@hodinky-365.cz nebo na infolince 800 365 365. :)
Edapřed 1168 dny, reagovat
Dobrý den, chci se zeptat. Mám zakoupené hodinky od Vaší společnosti. Potřebuji upravit řemínek. Kdy to bude nejdřív možné? Děkuji
Dominik Hokpřed 1167 dny
Dobrý den, Edo. Servis je funkční, ale je potřeba nám hodinky zaslat poštou. Z důvodu vládních nařízení není možné si předat hodinky přes výdejní okénko. Pro bližší informace napište na info@hodinky-365.cz nebo na naši infolinku 800 365 365. :)
Honzapřed 1145 dny, reagovat
Dobrý den, dá se u online objednávky požádat zároveň o úpravu (zkrácení o 2 články) tahu? Jelikož mám již zkušenost s hodinkami stejného výrobce (a je zároveň použit stejný tah). Děkuji.
Dominik Hokpřed 1142 dny
Dobrý den, ano, tuto informaci vepište do poznámky u objednávky.
Simcapřed 1106 dny, reagovat
Dobrý den ,zaklupila jsem si u Vás hodinky a došla mi baterie je možno u vás vymenit baterku?Dekuji odpoved
Dominik Hokpřed 1105 dny
Dobrý den, ano, výměna baterie je možná. Buďto můžete odeslat hodinky poštou, nebo se stavit k nám na prodejnu a hodinky nám tady nechat. Výměna baterie není na počkání. Z důvodu vládních nařízení musí být hodinky nějakou dobu v karanténě.
Kantor Jaroslavpřed 1106 dny, reagovat
Zdravím, u hodinek CASIO SGW-400H (5176) mi došla baterie. Mohu je přivést k výměně baterie? Děkuji Kantor
Dominik Hokpřed 1105 dny
Dobrý den, samozřejmě. Buďto můžete odeslat hodinky poštou, nebo se stavit k nám na prodejnu a hodinky nám tady nechat. Výměna baterie není na počkání. Z důvodu vládních nařízení musí být hodinky nějakou dobu v karanténě.
Simonapřed 1089 dny, reagovat
Dobrý den. Prasklo mi sklíčko u hodinek CITIZEN, které ale nebyly zakoupeny u vás. Přesto, mohu si u vás toto sklíčko nechat vyměnit? Děkuji za odpověď
Agáta Vřeskápřed 1085 dny
Dobrý den, Simono, samozřejmě to je možné. Aktuálně můžete hodinky poslat poštou, nebo donést osobně. Následně budou hodinky v karanténě a poté vás kolega/kolegyně bude kontaktovat s detily. Záleží, zda na hodinky lze dosadit univerzál, nebo je třeba originální sklíčko atd. Podle toho se odvíjí také cena a doba dodání. V případě dalších dotazů se neváhejte obrátit na naši tel. linku 800 365 365
jitkapřed 1061 dny, reagovat
dobrý den, koupila jsem u vás příteli na podzim hodinky přes e shop nesedí mu řemínek, jak postupovat když nechceme upravovat odhadem?leží tak doma už půl roku
Agáta Vřeskápřed 1061 dny
Dobrý den, Jitko. Hodinky můžete přinést nebo poslat poštou. Ideální bude, pokud změříte obvod zápěstí, podle kterého upravíme náramek. Bohužel, vzhledem k nutnosti "karantény" hodinek nebude zkrácení na počkání. Ale určitě těch pár dní bude lepší, než když vám nové hodinky leží jen v šuplíku :).
Alexander Höferpřed 1021 dny, reagovat
Dobrý den, dnes jsem obdržel objednané hodinky, vše v pořádku. Pouze jsem raegoval na odkaz na zkrácení řemínku zdarma po 2 roky. Není mi jasné, proč v případě objednávky a požadavku zkrácení řemínku, rovnou nenapíšete, aby zákazník zaslal obvod ruky a vy mu zkrátíte dle požadavku. Domníval jsem se, že to máte ošetřeno u opraven, ale bylo mi řečeno, že to mám zaslat k vám. Větší pitomost jsem dlouho neslyšel. V okamžiku, kdy jsem je obdržel, mám je znovu zabalit a poslat. Za poštovné dám prakticky to samé jako za zkrácení řemínku v jakékoli opravně. Opravdu z vaší strany servis jak má být. Už víckrát u vás Ne ! S pozdravem Höfer
Dominik Hokpřed 1020 dny
Zdravím, Alexandře. Kolega z péče o zákazníky vás bude kontaktovat na e-mailové adrese. :)
Adrianapřed 1009 dny, reagovat
Dobrý den, manžel má hodinky SEIKO FCBarcelona (Sportura), bližší označení bohužel nevím, nicméně potřeboval by vyměnit kožený pásek, který je originál Seiko a navíc vypadá, že úplně jednoduše vyměnit nejde. Zajištujete takovou službu coby autorizovaný prodejce? Děkuji
Agátapřed 1009 dny
Dobrý den, Adriano, Váš kontakt jsme předali našim kolegům z oddělení Péče o zákazníky. Ozvou se Vám s bližšími informacemi. :)