Luboš (muž, 55 a více let), 31.5.2021
Hodinky po doručení a vybalení z krabičky byly nefunkční. Pod telefonické urgenci jsem byl ujištěn, že dojde k nápravě a veškeré náklady s poštovným za odeslání balíčku mi budou uhrazeny. Po týdnu hodinky skutečně došly již funkční, ale náklady za poštovné ( nebyly malé ) mi však nikdo "neodpáral". Hodinky však slouží dobře, tak jsem ochotný tento malý "prohřešek" tolerovat. K jednání a ochotě pracovnic na infolince nemám výhrady.
Reakce obchodu: Dobré odpoledne pane Luboši, rád bych se Vám omluvil za toto naše opomenutí. Částku za poštovné společně s Vaším číslem účtu jsem již předal k proplacení naší paní účetní. Věřím, že toto byl poslední problém, který budete s hodinkami řešit. V každém případě jse zde pro Vás, a rád Vám pomohu. :-) František Jurčík, Hodinky-365
Byl komentář užitečný? ANO (1) | NE (0)