» Reklamace a servis

Reklamace zboží

1. Vyplněním polí níže se dostanete na detail objednávky, kde tlačítkem "reklamovat" zahájíte reklamační proces a budete instruováni o dalším postupu

nebo

2. Vyplňte tento formulář (přiložte k reklamovanému zboží)

Zboží spolu se záručním listem poté pošlete do 14-ti dnů na adresu: Safe Trade s.r.o., Sirotčí 605/10, 703 00 Ostrava-Vítkovice. Zásilku nezasílejte na dobírku, nebude přijata, děkujeme. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30-ti dnů od převzetí zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Kompletní znění obchodních podmínek naleznete zde.

Váš e-mail uveden v objednávce
Najdete nahoře vlevo na faktuře.
Vyplněte tedy jen email a my Vám na něj zašleme seznam Vašich objednávek.

Kontakty

tel: 800 365 365
Volejte zdarma Po-Pá: 8-18h
info@hodinky-365.cz
Ptejte se. Rádi Vám poradíme a pomůžeme.

Naše prodejna v Ostravě

Sirotčí 10, Ostrava
Otevřeno Po-Pá 10-18h
Zobrazit klasickou verzi
FacebookInstagramYouTube

Bezpečný nákup a nadstandardní servis pro naše zákazníky

dTest
důvěrobody Spokojenost našich zákazníků ověřena! dTest certifikace obchodních podmínek. Certifikát bezpečného nákupu. Premium Service k hodinkám nad 2000 Kč zdarma. 365 dní na vrácení nepoužitého zboží. Akceptuje úhradu pomocí platební karty. Volejte ZDARMA
na 800 365 365
(Po-Pá: 8-18h)
Opravy hodinek od vyučeného hodináře. Hodinky, které jsou skladem a vy je objednáte do 13h dostanete další pracovní den.