Candino (muž, 55 a více let), 14.11.2025
1. Návštěva: Mnou vybrané hodinky Candino v titanu nejsou na prodejně, ale v Bratislavě, takže
nemožno fyzicky vidět ani odzkoušet...
2.Návštěva: Za pár dní jsou tady, super, změřený náramek nutno prodloužit, mělo by jít o záležitost několika set korun, zavoláme, zjistíme , dáme vědět...Za dva dny překvapení - nastavení titan. náramku je za 3 000Kč, což činí 60% z ceny hodinek za 5 000Kč. Neakceptuji, to si rovnou vyberu hodinky 8 000Kč.
3. Návštěva: Vybírám tedy Candino bez titanu s ocelovým náramkem za cca 5000Kč. Náramek nutno nastavit o 3 články. Zápěstí měřili DVA ZAMĚSTNANCI, nezávisle na sobě, cca 10 min, pak se shodli na třech článcích...Zavoláme, zjistíme, dáme vědět. Za dva dny: Tak Švýcaři chtějí cca 1 200kč za zmíněné tři segmenty, respektuji, objednávám. Dodací lhůta je 4 - 6 týdnů, no snad nebude tak zle, Švýcarsko leží za rohem a ne mezi Austrálií a Novým Zélandem. Ihned platím vše dopředu a dvakrát musím upozorňovat ,že chci zboží zaslat domů, ne vyzvednout na prodejně, nemám to zrovna kousek cesty. A tak čekám tři, čtyři, pět týdnů a uprostřed šestého týdne volám co se děje...nic se neděje, ještě máme čas do konce týdne...zavoláme, zjistíme, dáme vědět. A skutečně, druhý den dali vědět. Švýcarská firma teď bude mít dva týdny celofiremní dovolenou, takže musím mít strpení. Ahá, to jsem netušil, že švýcarská ekonomika je na tom tak dobře díky celofiremním dovoleným v délce 4 - 6týdnů + dva týdny...No nic, jen hlásím, že budu mimo Evropu, tak zboží poslat přímo domů, po skončení jejich firemní dovolené. Bylo mi voláno do Asie, že segmenty už budou na cestě, na firmě se náramek nastaví a zboží odešle. Díky. Po příjezdu domů vyzvedávám hodinky /konečně/,nasazuji na ruku a ouha, náramek nesedí na zápěstí, ale spíš na chobot od slůněte...už začínám být celkem naštvaný.
4.Návštěva: Není problém, přijeďte, upravíme počet článků. Zkracujeme o dva články, takže se použil jen jeden a náramek konečně sedí. Ptám se slušně na nějakou kompenzaci ze strany prodejce,/ protože jeden článek by vyšel cca 400 - 500Kč a ne 1 200Kč/, chápu , že každý se může splést a chybovat je lidské, ale proč by za to měl nést náklady zákazník...Odpověď mladého klučiny - prodavače mě zcela odzbrojuje " cílem bylo abyste hodinky mohl nosit a zbývající dva články máte jako náhradu" ! K tomu není co dodat, on za to nemůže, je jen součástí systému. Asi si je doma vystavím do vitríny...
Závěr: Personál v pohodě, nemohu nic špatného říct a hodinky OK. Ale z pohledu zákazníka, proježděných 300km, přeplacená služba, ztracený čas a iluze. Asi si za tu anabázi mohu sám, kdybych si objednal hodinky za 105 000Kč a ne za 5 000Kč, to by byl asi jiný cvrkot...Přeji hodně trpělivých zákazníků. S přáním hezkého dne určitě ne anonymní zákazník.
Reakce obchodu: Dobré odpoledne,
děkuji za Vaši recenzi, i když není zcela pozitivní. Mrzí mě, že u Vaši poptávky článků došlo k těmto komplikacím, ze které se Vám ještě jednou omlouvám. Již jsme spolu hovořili telefonicky a přebývající články Vám vezmeme v této výjimečné situaci nazpátek a vrátíme za ně platbu. :) Přeji hezký den, Poštulková Veronika, Hodinky 365
Byl komentář užitečný? ANO | NE