Vlastimil (35-54 let), 25.7.2025
Moc jsem si je neužil...po měsíci putovali do servisu a ještě tam přád jsou...je to takové smutné...jak si koupit nové auto a vědět že už od začátku je rozbité....myslíte na to pak před každou jízdou...Hodinky byly nošeny párkrát v týdnu v kanceláři...nevím proč mi hodinky365 dali do protokolu poškrábané...asi nějaká klička do budoucna.....moje několikáte ale teď už určitě poslední primky...
Reakce obchodu: Dobrý den,
mrzí mě, že hodinky museli krátce po zakoupení putovat do servisu. :( Nicméně mám radost, že je již Vaše reklamace vyřízená a byla uznána ve Váš prospěch. Věřím, že již žádná další reklamace nebude nutná. :)
Přeji krásný zbytek dne.
Dominika Liščáková, Oddělení Péče o zákazníky, Hodinky 365
Byl komentář užitečný? ANO | NE