Jiří (muž, 35-54 let), 28.1.2022
Objednání, platba, převzetí zboží bez jakýchkoli problémů. Jen mě překvapilo, že když jsem cca za týden přišel s hodinkami na prodejnu s tím, že chci zkrátit řemínek, bylo mi řečeno, že nejsem objednaný a pásek mi nezkrátí (hlavně, že na výloze je nápis HODINÁŘ NA PRODEJNĚ a nikde jsem se nedočetl, že na zkrácení řemínku se musím objednat). Po krátké diskuzi, že jsem hodinky koupil u nich a je mi jedno jak dlouho zkrácení potrvá, mi je s neochotou vzali.
Reakce obchodu: Dobré odpoledne pane Jiří, na zkracování kovotahu není nutné se k panu hodináři objednávat. V den, kdy jste k nám s hodinkami přišel, nebyl bohužel pan hodinář v práci, a je tedy možné, že jste se pouze s mou kolegyní špatně pochopili. V případech absence pana hodináře zákazníky v prodejně upozorňujeme, že z kapacitních důvodů přijímáme pouze reklamace. Nicmémě jsem rád, že jste se ve finále spolu domluvili, a kovotah Vám byl po návratu pana hodináře upraven. :-) František Jurčík. Zástupce vedoucího péče o zákazníky, Hodinky-365.
Byl komentář užitečný? ANO (1) | NE (0)